Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~stynski21 | użytkownik

imię i nazwisko adresSwansea zarejestrowany21.01.2007 @18:41:38 ostatnio na stronie21.05.2012 @12:24:10

Fotografia zajmuje sie od 5 lat,ale tak poważnie od 3. W zeszłym roku rozpocząłem studia na Swansea Metropolitan University na kierunku Photography in The Arts ale stwierdziłem ze fotografia w sztuce nie jest dla mnie i zainteresowałem się foto dziennikarstwem. Poza krajobrazami i foto dziennikarstwem powoli wchodzę w świat portretów, studia, ślubów itd

Jeden z najlepszych fotografów jak dla mnie Henri Cartier Bresson
http://www.afterimagegallery.com/bresson.htm

,,Fotografowanie - podobnie, jak stosowanie wszelkich innych środków wyrazów - nie jest wymyślaniem, lecz odkrywaniem. Fotografia, to możliwość krzyku, wyzwolenia, a nie próba udowodnienia własnej oryginalności. To sposób życia.'' - Henri Cartier-Bresson

,,Myśl o zdjęciu zawsze przed jego zrobieniem i po. Nigdy w trakcie. Sekretem jest czas. Nie musisz działać szybko. Fotografowany model musi zapomnieć o tobie, a gdy już to się stanie musisz działać bardzo szybko.'' - Henri Cartier-Bresson



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.flickr.com/photos/stynski86/ Gadu-Gadu6926048
digarty114 komentarze2656 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon A 630 ( ukradli grr) , Canon 400 D , Canon 40D , Canon Macro f2.8 100mm , Canon f/1.8 50mm , Sigma HSM DG 10-20 mm , Sigma 28-300 mm , Filtry , Statyw , Lampa , DELL INSPIRON 9400

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Anabela    13.01.2009 @12:21:47
~KSa    10.01.2009 @15:37:56
:D
~rosario    10.01.2009 @14:36:04
dziękuję
~maducza    23.12.2008 @12:52:31
wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia, pogody ducha, spokoju, radości wszechogarniającej, wiary i nadziei życzę z całego serca
~lackas    18.12.2008 @14:29:09
dzięki wielkie za ocene,na zdjęciu widnieja krople w zwyklej butelce do polowy wypelniana wodaCos w rodzaju pary w jej wnetrzu.
~wytrazek    11.10.2008 @20:51:30
dzieki
~bolulu    10.10.2008 @22:10:25
nie,to nie ps-tak wyglada tyl Starego browaru w poznaniu czyli centrum handlowe...
~Anabela    10.10.2008 @11:17:11
~maducza    10.10.2008 @09:53:38
dziekuje serdecznie za odwiedziny pozdarwiam
~Katowski    04.10.2008 @19:17:40
Sigma 70-210 f2.8 APO. Pozdrawiam
~kasiaczarna    01.10.2008 @22:11:18
ślicznie dziękuję
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~JoeBlack    01.10.2008 @20:13:26
Dzięki.... ja czasami odwiedzam Twoje strony, a dokładniej to Llanelli... bo mam tam przyjaciół Ładna galeria! Pozdrawiam i poobserwuję
_______
Abrakadabra!
~ress    01.10.2008 @19:55:29
Dziękuję i pozdrawiam
~PannaIskierka    01.10.2008 @19:53:08
Dziękuje masz wspaniałą galerie. podziwiam
_______
"Feci, quod potui, faciant meliora potentes."

Zrobiłem, co mogłem, kto potrafi, niech zrobi lepiej.
~KSa    01.10.2008 @19:17:32
~trim    01.10.2008 @19:13:52
jak tu pięknie...

thx
_______
zapraszam do mnie http://www.trim.digart.pl
~bepositive    01.10.2008 @19:11:52
bajeczna galeria.. pozdrawiam
~Rzepson    01.10.2008 @18:53:49
przecież nie mówię, że oszukane :P
~soulli    29.09.2008 @19:40:43
http://www.smog.pl/wideo/14726/pricasso_maluje_portrety_penisem/ moze nie bedziesz musial malowac, ale zdjecia robic..;Pcoż...;D
pozdrawiam
~soulli    29.09.2008 @15:58:15
XD sie maluje;p sa ludzie co maluja jezykiem czy penisem jako pedzlem, a ja lubie na desce czasem tez <ale pedzlem jednak wiesz>:D:D
!graszkap    28.09.2008 @21:34:07
dzięki
~bolesia    27.09.2008 @22:31:17
dzięki
świetne zdjęcia u Ciebie widzę :p
~psychoqueen    27.09.2008 @20:46:36
dzieki ;]
_______
Gdyby ludzie mieli nad wszystkim władzę, świat przestałby istnieć.
!nicponim    27.09.2008 @16:39:51
a dziekowac;]
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt